Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam. Jakiś czas temu otrzymałem wiadomość z propozycją pozycjonowania swojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, gdyż firma która ma podjąć się zlecenia, uznała ją za niepotrzebną. Chcą aby dla każdej frazy pojawiała się strona główna. W mojej opinii jest to mało logiczne. Osoba, która potrzebuje implantów winna wejść od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy można tak pozycjonować stronę, aby dla różnych fraz pojawiały się odpowiednie podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Przeglądałem zbliżone rozwiązania dla dentystów w stolicy. Tam stomatolodzy reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu hasła stomatolog Ursynów pokazują się podstrony danego stomatologa. Co ciekawe jak wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem inne wyniki niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych słów kluczowych wyświetlają się odmienne strony internetowe. Kolejne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne frazy? Po korespondencji z firmą pozycjonującą i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to oddzielna fraza do pozycjonowania. Czy to prawda?. Przykładowo dla tego ortodonty i hasła sprawdzony stomatolog na Ursynowie w wynikach wyszukiwarki wyświetla się bardzo często ona na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to zazwyczaj widzę to samą domenę internetową. Także ciekawym faktem jest, iż dla hasła aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla hasła ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jeśli tak, to dlaczego nie lepiej reklamować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę tworzyć wielu tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa stomatologa z Ursynowa to nie encyklopedia. Chyba, że takie długie artykuły są konieczne do skutecznej reklamy strony? Również koszt reklamy na interesujące mnie frazy: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, iż jak dodam stronę do paru blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie frazy jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż stomatolog Warszawa jest może trudniejszą frazą. Lecz czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie odpowiednia reklama dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Dzień dobry, jeśli chodzi o promowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój tok myślenia jest w 100% logiczny. Nie piszemy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli pozycjonujemy podstrony to po pierwsze minimalizujemy ryzyko nałożenia kary. Po drugie łatwiej jest uzyskać pozycje dla wybranych słów kluczowych. Po trzecie nie mam pojęcia jak wspomniana agencja interaktywna od pozycjonowania chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie frazy. Promocja zapewne będzie na parę haseł takich jak: dentysta Radom, gabinet stomatologiczny Radom, protetyka Radom, itp. Więc nie da się napisać przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie frazy na stronie głównej. Radzę: poszukaj innej firmy do promocji strony.

podobne tematy:


Wróć do „Nasze myśli”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości